مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 04:552020-10-21اقتصادي

تلخی کام قنادان از تاثیر کرونا بر فروش کیک و شیرینی


رییس اتحادیه قنادان شهرستان رشت گفت: افزایش آمار کرونا موجب کاهش فروش شیرینی می شود زیرا مردم ترجیح می دهند، برای خرید موارد غیرضروری بیرون نیایند.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه قنادان شهرستان رشت گفت: افزایش آمار کرونا موجب کاهش فروش شیرینی می شود زیرا مردم ترجیح می دهند، برای خرید موارد غیرضروری بیرون نیایند.

یحیی جدی در گفت و گو با ایسنا گفت: بالغ بر 200 واحد قنادی در شهرستان رشت وجود دارد و در برخی از شیرینی فروشی های رشت بیش از 30 نفر مشغول کار هستند.

وی افزود: اگر چه مردم رشت همواره از خرید و مصرف شیرینی و کیک استقبال خوبی دارند، اما در شرایط کنونی، میزان فروش شیرینی تعریف چندانی ندارد.

جدی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت مواد اولیه و شیوع کرونا از جمله عواملی هستند که موجب کاهش فروش شیرینی و کیک در رشت شده اند.

رد پای دلالان در مواد اولیه قنادان وی با بیان اینکه کمبود روغن قنادی موجب شده ست که قنادان برای تامین نیاز واحدهای صنفی شان به بازار روی بیاورند، ادامه داد: متاسفانه تقاضای زیاد موجب شده که دلالان بازارسیاه برای برخی از اقلام به وجود آورند.

رییس اتحادیه قنادان شهرستان رشت گفت: علاوه بر روغن،قیمت آرد و تخم مرغ نیز افزایش پیدا کرده است و این امر موجب می شود که قیمت تمام شده هر کیلو کیک و شیرینی برای قنادان افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی کام قنادان از تاثیر کرونا بر فروش کیک و شیرینی

تلخی کام قنادان از تاثیر کرونا بر فروش کیک و شیرینی