مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 02:552020-10-20پزشكي

بحران انسولین در کرمان؛ همیشه پای یک مافیا در میان است


مدیر انجمن حمایت از بیماران دیابتی استان کرمان معتقد است اگر انسولین در بازار آزاد وجود دارد مربوط به مافیای داروست که کاری به سیستم و کد ملی ندارد و باید جلوی آنها گرفته شود.

- بحران انسولین در کرمان؛ "همیشه پای یک مافیا در میان است" ایسنا/کرمان مدیر انجمن حمایت از بیماران دیابتی استان کرمان معتقد است "اگر انسولین در بازار آزاد وجود دارد مربوط به مافیای داروست که کاری به سیستم و کد ملی ندارد و باید جلوی آنها گرفته شود.

" مسئله کمبود دارو هر چند وقت یک بار برای بیماران خاص به وجود می آید و باید با این معضل دست و پنجه نرم کنند اما مدتی است این موضوع پایش به حوزه داروی بیماران دیابتی نیز باز شده و بیماران دریافت کننده انسولین را با مشکل مواجه کرده است.

بیمارانی هستند که برای کنترل دیابت خود از قرص های خارجی استفاده می کنند که با تشدید تحریم ها علیه کشورمان با کمبود و یا نبود این مارک ها مواجه و مجبور به تغییر داروی مصرفی خود شده اند.

در حال حاضر اما بحث بر سر کمبود انسولین های قلمی است که با محدودیت هایی در سطح عرضه مواجه شده و بیماران استفاده کننده از این دارو به ویژه سالمندان را با مشکلاتی مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران انسولین در کرمان؛ همیشه پای یک مافیا در میان است

بحران انسولین در کرمان؛ همیشه پای یک مافیا در میان است