مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 18:202020-10-20سياسي

دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف


رییس دفتر دادستان کل کشور باحضور درمنزل شهید امر به معروف ونهی ازمنکر از خانواده شهید دلجویی ومراتب تبریک و تسلیت حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به ایشان ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس علی اکبر بختیاری رییس دفتر دادستان کل کشور عصر امروز باحضور درمنزل شهید امربمعروف ونهی ازمنکر ازخانواده شهید دلجویی ومراتب تبریک وتسلیت حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور را به ایشان ابلاغ کرد.

در این دیدار که پاشایی مشاور دادستان کل کشور وهاشمی مدیر روابط عمومی وامور فرهنگی هم حضور داشتند بختیاری ضمن عرض تسلیت و همدردی خطاب به خانواده شهید محمدی گفت: راه و مسیری که شهید محمدی انتخاب کرده است همان راه امام حسین علیه السلام در احیا امر بمعروف و نهی از منکر است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امر بمعروف و نهی از منکر یک واجب وارزش والای دینی است وشهید محمدی عزیزپرچم ان رابه دوش گرفتند تا این مسیر الهی همچون گذشته روشن و درخشان بماند.

دادیار دادسرای دیوانعالی کشور ادامه داد: دادستانی درحمایت ازآمران بمعروف وناهیان ازمنکر متعهد است و در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کرده و اجازه نخواهد داد امنیت و آسایش مردم را مخدوش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف

دستور دادستان کل کشور در پی رسیدگی دقیق و سریع به پرونده شهید امر به معروف