مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 14:502020-10-20اقتصادي

تجهیز 95 درصد چاه های آب کشاورزی اردستان به کنتور هوشمند


رییس اداره منابع آب شهرستان اردستان گفت: تاکنون 95 درصد از چاه های کشاورزی شهرستان اردستان به کنتور حجمی هوشمند مجهز شدند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره منابع آب شهرستان اردستان گفت: تاکنون 95 درصد از چاه های کشاورزی شهرستان اردستان به کنتور حجمی هوشمند مجهز شدند.

بهنام هوایی، امروز (سه شنبه_29 مهرماه) در کارگروه حفاظت از منابع آب در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: آب های زیرزمینی تحت تاثیر شرایط خسکسالی چند سال گذشته قرار گرفته، به طوری که با بررسی های انجام شده طرح تعادل بخشی سطح آب های زیرزمینی شهرستان در سال 84 با موضوع تغذیه مصنوعی در بالادست منابع آبی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه 15 سال از اجرای این طرح می گذرد و همکاری نکردن برخی سازمان ها باعث شده این طرح موفقیت خوبی نداشته باشد، افزود: نگاه سطح دستگاه های متولی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیر زمینی را با چالش های جدی مواجه کرده و تداوم آن می تواند موفقیت طرح را دچار شکست کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره منابع آب شهرستان اردستان با بیان اینکه میانگین بارندگی در سال زراعی گذشته 230 میلی متر بوده است که می تواند در صورت تداوم خبر خوبی برای منابع آبی باشد، گفت: آبی که از طریقی چاه به دست می آید آبی است که یک پروسه بیش از 8 سال را طی می کند، بنابراین اگر بخواهیم منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 95 درصد چاه های آب کشاورزی اردستان به کنتور هوشمند

تجهیز 95 درصد چاه های آب کشاورزی اردستان به کنتور هوشمند