مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-20حوادث

ضربه شست پلیس به اراذل و اوباشِ اسلامشهر با دستگیری 30 نفر


فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت:با دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش در سطح شهرستان اسلامشهر14 قبضه سلاح گرم و تعداد زیادی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

- سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی شهرستان و برخورد با کسانی که می خواهند قانون شکنی کنند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 30 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در سطح منطقه شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه برقراری نظم و امنیت منطقه و ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان از مأموریت های ویژه پلیس است، گفت: در طی روزهای گذشته با انجام اقدامات پلیسی ضمن شناسایی مخفی گاه ها و مراکز تردد افراد هنجارشکن، با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی این افراد که عمدتاً از اراذل و اوباش سابقه دار هستند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: تا زمانی که اراذل و اوباش بخواهند در منطقه عرض اندام کنند و امنیت روانی، اجتماعی و عمومی شهر را به هم بزند و مخل آسایش شهروندان شوند پلیس با تمام قوا و توان با آن ها برخورد می کند، نظم و امنیت عمومی شهرستان خط قرمز نیروی انتظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه شست پلیس به اراذل و اوباشِ اسلامشهر با دستگیری 30 نفر

ضربه شست پلیس به اراذل و اوباشِ اسلامشهر با دستگیری 30 نفر