مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:202020-10-20سياسي

فلسفه تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، روی کار امدن یک دولت انقلابی است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان، فلسفه تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را برون رفت از وضعیت فعلی و روی کارآمدن یک دولت انقلابی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی با فرمانده انتظامی کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد، سلامت و امنیت را نعمت های خدادادی عنوان کرد که تا به خطر نیفتند قدرشان را نمی دانیم، اظهار داشت: انسان ها باید قدردان این دو نعمت باشند چراکه در سایه دستیابی به آن، می توان از دیگر نعمت های دنیوی برخوردار شد.

وی استفاده از امکانات و بهره مندی از نعمت های دنیا را مستلزم داشتن سلامتی جسمی و روحی و امنیت و آرامش جامعه بیان کرد و گفت: امنیت کنونی ما در سایه سار و برکت وجود ولایت کسب شده و بخش عظیم آن مرهون زحمات، تلاش، فعالیت و دلسوزی های مجموعه نیروی انتظامی است که  به واسطه ایجاد امنیت در کشور، شایسته تقدیر و ستایش هستند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کردستان با اشاره به اهمیت سلامت روحی و روانی جامعه، گفت: هر چند در این زمینه با نقطه کمال فاصله داریم اما ظهور و بروز برخی از ناهنجاری های اخلاقی، آسیب های اجتماعی،  فقر،  فساد،  تبعیض و برخی بزهکاری ها در جامعه ما نشان دهنده فاصله ما با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، روی کار امدن یک دولت انقلابی است

فلسفه تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، روی کار امدن یک دولت انقلابی است