مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:152020-10-20بين الملل

ابراز نگرانی از وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در گلستان


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان در پی شروع فصل پاییز احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع را تاکید کرد و خواستار توجه و حمایت و حفاظت بیشتر از این منابع ملی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، حبیب یاراد بزی با ابراز نگرانی از شروع فصل پاییز و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع گفت: وجود شاخ و برگ های خشکیده و مواد سوختنی فراوان در کف جنگل ها و مراتع در فصل پاییز و همچنین وزش باد گرم و بدتر از آن بی توجهی  احتمال حریق را چندین برابر می کند که در این زمینه نیاز به مشارکت و همکاری عموم مردم داریم.

وی تصریح کرد: گردشگران دامداران و حاشیه نشینان جنگل ها و مراتع از روشن کردن آتش و یا رها کردن آتش افروخته در عرصه های طبیعی استان به جد بپرهیزند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گلستان گفت: به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها ابلاغ شده تا تمهیدات لازم را برای مقابله با هر حادثه احتمالی در این زمینه فراهم کنند.

یاراد بزی همچنین با اشاره به اهمیت فراوان پیشگیری در بحث حریق اظهار کرد: همیشه پیشگیری در وقوع آتش سوزی بهتر از اطفای حریق است می توان با هزینه های کمتر و برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی به ویژه در بین جوامع محلی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی از وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در گلستان

ابراز نگرانی از وقوع آتش سوزی در جنگل ها و مراتع در گلستان