مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-20بين الملل

شاهکار گمشده «داوینچی» هرگز پیدا نمی شود!


سال هاست که محققان سعی دارند شاهکار گمشده ی «لئونارد داوینچی» را کشف کنند و حالا برخی از کارشناسان می گویند جست و جو برای کشف این اثر هرگز سرانجام نخواهد داشت؛ - نبرد آنگیاری اثر پیتر پل روبنس بر اساس طرحی از داوینچی سال هاست که محققان سعی دارند شاهکار گمشده ی لئونارد داوینچی را کشف کنند و حالا برخی از کارشناسان می گویند جست و جو برای کشف این اثر هرگز سرانجام نخواهد داشت؛ چراکه این اثر از همان ابتدا وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان میزگردی که هفتم اکتبر در گالری اوفیتزی واقع در فلورانس برگزار شد گروهی از مورخان هنر نتایج تحقیقی را ارائه کردند که نشان می دهد برخلاف فرضیه پیشین، اثر گمشده لئوناردو داوینیچی پشت دیوار یکی از ساختمان های تاریخی فلورانس پنهان نشده است.

نتایج تحقیقات این گروه که برای نخستین بار در سال 2019 در یک کتاب ایتالیایی زبان منتشر شده است نشان می دهد تابلو نقاشی نبرد آنگیاری که صحنه ای از یک نبرد بزرگ را به تصویر می کشد و گمان می رود توسط لئوناردو داوینچی در سال 1503 میلادی خلق شده باشد، زیر هیچ دیواری قرار ندارد چراکه این تابلو نقاشی از همان ابتدا توسط داوینچی خلق نشده است.

این محققان مدعی هستند به کار گرفتن تکنیکی که تشکیل لایه ای از روغن و بتونه هم بخشی از آن است سبب شده تا امکان خلق این تابلو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار گمشده «داوینچی» هرگز پیدا نمی شود!

شاهکار گمشده «داوینچی» هرگز پیدا نمی شود!