مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-20سياسي

خودمان را برای روزهای سخت تری در بحران کرونا آماده کرده ایم


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت رسول(ص) تهران گفت: - مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت رسول(ص) تهران گفت: ما خودمان را برای روزهای سخت تری در بحران کرونا آماده کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید خال در دیدار حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ از سازمان بهشت زهرا(س) با ارائه گزارشی از 240 روز تلاش شبانه روزی و جهادگونه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا گزارشی ارائه کرد و گفت: در این ایام سخت و دشوار سپاه حضرت رسول (ص) با برادری بیشترین همراهی و همکاری را با سازمان بهشت زهرا(س) داشته و همواره همراه و پشتیبانی کرده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) افزود: ما خودمان را برای روزهای سخت تری در بحران کرونا آماده کرده ایم تا به لطف خدا و تداوم همکاری ها با سایر دستگاه ها به ویژه سپاه تهران از این بحران عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی زارعی دلخوش مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ نیز در بازدید از سالن های تطهیر و امور مربط به رتق و فتق اموات کرونا در این شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودمان را برای روزهای سخت تری در بحران کرونا آماده کرده ایم

خودمان را برای روزهای سخت تری در بحران کرونا آماده کرده ایم