مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:552020-10-20سياسي

سردار رشید: فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در آستانه برگزاری رزمایش مدافعان گفت: - فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) گفت: فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دائمی و هم افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) در آستانه برگزاری رزمایش مدافعان گفت: مجموعه قدرت مورد نیاز کشور به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا بر سه پایه شامل قدرت دفاعی ، ثبات و استحکام اقتصادی و توانایی و قوام فرهنگی استوار است.

نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این سه حوزه نقش فعال دارند، بلکه قدرت دفاعی را با رویکرد بازدارندگی تهاجمی ساماندهی و بنا کرده اند و قدرت دفاعی نیرو های مسلح ما بیشترین انطباق و تناسب را با مولفه های فرهنگی ـ تاریخی دارد.

چنانکه تاکنون در صحنه های رزمایش پدافند هوایی مشاهده کرده ایم فرماندهان و رزمندگان پدافند هوایی، تمامی اقدامات تهدیدآمیز دشمن را (همانند صحنه جنگ واقعی) سرکوب و خنثی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رشید: فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

سردار رشید: فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند