مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:302020-10-20اقتصادي

جمع آوری 90 درصد بخاری های نفتی/ ترویج فرهنگ مشارکت


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس با بیان اینکه فارس بیشترین میزان استفاده از بخاری نفتی در مدرسه را داشته است، گفت: طرح جمع آوری 6 هزار بخاری نفتی را اجرایی و بالغ بر 90 درصد این بخاری ها را جمع آوری کرده ایم.

- سرافراز موصلی سه شنبه 29 مهر در یک کنفرانس خبری گفت: جمع آوری بخاری های نفتی در تمام مناطق استان فارس اعم از نقاط دارای زیرساخت های استاندارد یا فاقد این زیرساخت ها در دستور کار است، به این معنا که بخاری نفتی موجود در مدارس روستاهایی که فاقد برق و گاز باشند هم جمع آوری می شود.

موصلی با بیان اینکه در استان فارس مدرسه خشت و گلی نیست، گفت: سال گذشته آخرین مدرسه خشت و گلی را جمع آوری کردیم؛ البته مدرسه کانکسی در مناطقی از استان فارس بنا به ضرورت هایی استفاده می شود.

وی اضافه کرد: در بعضی از مناطق که با کاهش جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم و ساخت مدارس 2 کلاسه هم توجیهی برای آینده ندارد و در مناطقی که با افزایش یکباره جمعیت دانش آموزی روبرو باشیم، از مدارس کانکسی استفاده می شود و به همین دلیل تعداد این مدارس سیال بوده و ثابت نیست.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان فارس همچنین یادآور شد که در این استان 780 مدرسه نیازمند تخریب، نوسازی یا بازسازی وجود دارد و گفت: اعتبارات پیش بینی شده برای سال 99 در استان فارس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 90 درصد بخاری های نفتی/ ترویج فرهنگ مشارکت

جمع آوری 90 درصد بخاری های نفتی/ ترویج فرهنگ مشارکت