مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-20سياسي

دفتر نمایندگی روز جهانی چوب در ایران راه اندازی می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بزودی دفتر نمایندگی روز جهانی چوب در ایران و در شهر کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

- دفتر نمایندگی "روز جهانی چوب" در ایران راه اندازی می شود ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بزودی دفتر نمایندگی روز جهانی چوب در ایران و در شهر کرمانشاه راه اندازی خواهد شد.

حسین ویسی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: سازمان روز جهانی چوب که از حدود 100 کشور دنیا در آن عضویت دارند، هرساله رویداد روز جهانی چوب را به میزبانی یکی از کشورها برگزار می کند که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این رویداد برگزار نشد، لذا با همت یکی از هنرمندان برجسته منبت کار استان میزبانی رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 را برای استان گرفتیم.

وی افزود: از آنجایی که علیرضا باوند پور از هنرمندان مطرح منبت کار و پیکره تراشی استان به نمایندگی از ایران عضو این سازمان است، لذا مجوز برگزاری این رویداد را برای استان گرفت و 17 شهریور امسال به مدت چهار روز در محوطه تاریخی تاق بستان با موضوع کتیبه بیستون برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر نمایندگی روز جهانی چوب در ایران راه اندازی می شود

دفتر نمایندگی روز جهانی چوب در ایران راه اندازی می شود