مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-20سياسي

دولت به جای مذاکره به توان داخلی توجه می کرد امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم


یک فعال سابق دانشجویی با انتقاد از سخنان اخیر رییس جمهور گفت: اگر دولتمردان ذره ای از زمانی که برای دفاع از برجام و مذاکره با آمریکا می گذارند را برای حل مشکلات مردم و اقتصاد بگذارند قطعا شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

- ایمان سرگزی فعال سابق دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سخنان اخیر رییس جمهور گفت: این روزها بحث صلح امام حسن (ع) را مطرح می کنند اما کاش آقایان برای یک بار هم که شده تاریخ را دقیق مطالعه می کردند.

وی ادامه داد: وقتی مختار به همراه 6000 نفر در قصر خود به محاصره دشمن درآمد خطاب به یارانش گفت: من که تصمیمم را گرفته ام و تسلیم نخواهم شد؛ از قصر خارج می شوم و با آنان می جنگم تا کشته شوم و وقتی من کشته شوم ضعف و ذلت شما بیشتر خواهد شد و آنها از شما انتقام خواهند گرفت و بعد پشیمان خواهید شد، اما اگر با من بیرون بیایید، از دو حال خارج نیست یا پیروز می شوید و یا به شهادت می رسید، اما اگر با من نیایید فردا در همین وقت ذلیل ترین و زبون ترین مردم روی زمین خواهید بود و همان شد که مختار گفته بود! سرگزی تاکید کرد: آقایان از تاریخ درس عبرت نمی گیرند بلکه خود می خواهند درس عبرت آیندگان شوند و مقام ناچیز خود را با معصومین که معصوم بودن مقایسه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای مذاکره به توان داخلی توجه می کرد امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم

دولت به جای مذاکره به توان داخلی توجه می کرد امروز شاهد مشکلات اقتصادی نبودیم