مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-20سياسي

وجه تمایز نیروهای مسلح با سایر ارتش های جهان مکتبی بودن آن است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر نیروهای مسلح جهان در مکتبی بودن آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به همراه جمعی از معاونین و مشاورین این سازمان با حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دیدار وگفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور در این دیدار با تبریک حلول ما ربیع الاول، ماه سرور و شادی مومنین و همچنین تبریک سالروز تشکیلِ نهاد ارزشمند عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سایر نیروهای مسلح جهان در مکتبی بودن آن است.

وی با بیان اینکه در منظومه فکری امام راحل و تعریف ایشان از نیروهای مسلح مکتبی بودن مورد توجه بود تصریح کرد: حضور روحانیون عالم، فاضل و متخصص در امور دین برای ارزشی کردن نیروهای مسلح ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تصویب امام خمینی (ره) در سال 58 رقم خورد و برکات و آثار آن را می توان در رفتار و کردار و مشی نیروهای مسلح مشاهده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و بیان دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی با اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه تمایز نیروهای مسلح با سایر ارتش های جهان مکتبی بودن آن است

وجه تمایز نیروهای مسلح با سایر ارتش های جهان مکتبی بودن آن است