مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-20اقتصادي

کمک مؤمنانه پلیس خراسان جنوبی به نیازمندان


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه 362 بسته حمایتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه 362 بسته حمایتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد شد.

سرهنگ ناصر فرشید، امروز سه شنبه 29 مهرماه در مراسم آغاز مرحله سوم رزمایش همدلی مومنانه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: برنامه های امسال هفته ناجا با شعار با هم برای امنیت و سلامت ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی از 27 مهر تا 2 آبان در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در قالب سومین رزمایش همدلی مومنانه 362 بسته حمایتی و معیشتی به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال در بین نیازمندان سطح استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بسته ها شامل؛ برنج، چای، روغن، حبوبات، قند، رب، سویا و ماکارونی است، تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی 400 هزار تومان است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت کارکنان و خانواده های ناجا در این طرح، بیان کرد: براساس سامانه ای که تعریف شده به درخواست همکاران نیروی انتظامی به صورت ماهیانه و یا سالانه بخشی از حقوق شان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه پلیس خراسان جنوبی به نیازمندان

کمک مؤمنانه پلیس خراسان جنوبی به نیازمندان