مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-20سياسي

ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره آسیب شناسی بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه


سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره آسیب شناسی بودجه و لزوم اصلاح ساختار بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره آسیب شناسی بودجه و لزوم اصلاح ساختار بودجه در جلسه این کمیسیون خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه صبح امروز(سه شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه برای بررسی طرح های تامین کالاهای اساسی و اصلاح ساختار بودجه گفت: در جلسه امروز نحوه تعیین منابع مالی طرح تامین کالاهای اساسی با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق اصول کلی این طرح باید به 60 میلیون نفر طی 6 ماه و تا پایان سال 99 براساس واریز مبالغی در کارت های معیشتی آنها، کالاهای اساسی تعلق بگیرد، اما میزان منابع مالی و چگونگی تخصیص آن و همچنین آثار جانبی اجرای این طرح بر اقتصاد کلان باید کاملاً بررسی و مشخص شود.

مفتح ادامه داد: در نشست امروز به یک خط کلی رسیدیم و مقرر شد برای جمع بندی و بررسی بیشتر امروز بعدازظهر هم کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با حضور کارشناسان دولتی جلسه ای را برگزار کند تا طرح نهایی شده و فردا در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره آسیب شناسی بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه

ارائه گزارش دیوان محاسبات درباره آسیب شناسی بودجه در کمیسیون برنامه و بودجه