مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:202020-10-20سياسي

تشکیل کمیته حمایت از خیرین در معاونت اجتماعی قوه قضاییه


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد که به منظور حمایت های مادی و معنوی از فعالان و خیرین کمیته حمایت از خیرین در این معاونت تشکیل خواهد شد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد که به منظور حمایت های مادی و معنوی از فعالان و خیرین کمیته حمایت از خیرین در این معاونت تشکیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی قوه قضاییه، محمدباقر الفت در دیدار با خیرین با بیان اینکه خیر باید توانمند باشد که کارخیر انجام دهد زیرا کسانی که در عرصه آسیب ها کار می کنند شدیدا در معرض آسیب هستند و دچار افسردگی می شوند و خستگی مفرط بر آنها عارض می شود، افزود: من و امثال من وظیفه داریم به خیرین کمک کنیم برای حمایت های مادی و معنوی از خیرینی که دچار مشکل شده اند کمیته حمایتی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تشکیل خواهیم داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بااشاره به همکاری بیش از نیم قرن نهادهای مردمی و قوه قضاییه در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: در سالیان متمادی همکاری جدی بین قوه قضاییه، انجمن ­های خیریه، سمن­ ها و نهادهای مردمی برای کنترل و کاهش آسیب­ های اجتماعی، اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمین، توانمندسازی و اشتغال مجرمان وجود داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته حمایت از خیرین در معاونت اجتماعی قوه قضاییه

تشکیل کمیته حمایت از خیرین در معاونت اجتماعی قوه قضاییه