موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 10:002020-10-20بين الملل

رایزنی ایران و ترکیه برای دور زدن کرونا


هیات گردشگری ایران عازم ترکیه شد تا در دیدار با مقام های این کشور درباره برقراری دوباره سفرهای توریستی بین ایران و ترکیه و تقویت آن با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا رایزنی کند.

- هیات گردشگری ایران عازم ترکیه شد تا در دیدار با مقام های این کشور درباره برقراری دوباره سفرهای توریستی بین ایران و ترکیه و تقویت آن با وجود ادامه شیوع ویروس کرونا رایزنی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرز هوایی ایران و ترکیه به تازگی با برقراری روزانه دو پرواز بین دو کشور باز شده اما مرزهای زمینی هنوز به روی گردشگران و مسافران بسته است.

ایران در سه ماه نخست سال 2020، پیش از مسدود شدن مرزهای دو کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا، جزء پنج کشور نخست بود که بیشترین تعداد گردشگر را در ترکیه داشت.

شهروندان ایرانی برای سفر به ترکیه به ویزا نیاز ندارند، برای همین این کشور از جمله مقصدهای خارجی پرتردد برای ایران به شمار می آید.

از سوی دیگر ترکیه در سال های اخیر در بین 10 کشوری بوده که بیشترین مسافر را در ایران داشته است.

ترکیه در بهار همزمان با آغاز فصل سفر، مرزهایش را به روی کشورها باز و جریان گردشگری را برقرار کرد؛ هرچند که ویروس کرونا ضربه سنگینی را به گردشگری این کشور وارد کرده است، به طوری که پیش بینی می کند تعداد گردشگران خارجی اش تا پایان سال 2020 به 15 میلیون نفر و درآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و ترکیه برای دور زدن کرونا

رایزنی ایران و ترکیه برای دور زدن کرونا