مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-20اقتصادي

انفعال دولت در ایجاد ثبات اقتصادی/ رییس جمهور پاسخگوی مجلس باشد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: اگر بتوانیم قیمت ارز، خودرو، فولاد و مابقی اجناس را کنترل کنیم همچنین بر بورس کنترل داشته و چندین قانون در خصوص تسهیل فضای کسب و کار تصویب کنیم می توان ثبات را به اقتصاد کشور برگرداند اما دولت در این خصوص انفعال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت : بعد از تعطیلات صحن علنی زمانی که دستور کار صحن مشاهده شد بسیار تعجب کردم که مشکل امروز کشور چیست؟ راه حل آن چه می باشد و آیا مردم غیر از نمایندگان پناهگاهی دارند؟ نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : پیشنهاد بنده به هیئت رییسه این است که طوری مجلس را هدایت کنند که به مشکلات اساسی مردم رسیدگی شود، چرا که مشکلات اصلی مردم عدم ثبات اقتصادی در بازار است امروز فقرا در حال ضعیف تر شدن و تولیدکنندگان در حال ناامید شدن هستند بنابراین پیشنهاد می کنم که این طرح های دو فوریت کم بازده را مجلس کنار بگذارد.

وی با بیان اینکه امروز دعوت از رییس جمهور به مجلس بسیار ضروری بوده و باید رییس جمهور به قسمی که یاد کرده پاسخگو باشد، افزود: اگر بتوانیم قیمت ها را تا حدودی ثابت نگه داشته و قیمت ارز، خودرو، فولاد و مابقی اجناس را کنترل کنیم همچنین بر بورس کنترل داشته و چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال دولت در ایجاد ثبات اقتصادی/ رییس جمهور پاسخگوی مجلس باشد

انفعال دولت در ایجاد ثبات اقتصادی/ رییس جمهور پاسخگوی مجلس باشد