مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:452020-10-20اقتصادي

5000 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی آسفالت در بجنورد نیاز است


معاون امور فنی وزیر بنایی شهرداری بجنورد گفت: براساس بررسی های کارشناسی پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی  آسفالت معابر شهری این شهر گردشگری نیاز است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور فنی وزیر بنایی شهرداری بجنورد گفت: براساس بررسی های کارشناسی پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی  آسفالت معابر شهری این شهر گردشگری نیاز است.

مهدی حمیدی افزود: با توجه به اعتبارات اختصاص یافته این بهسازی در چند مرحله و با اولویت مناطق شهری بجنورد اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، وی ادامه داد: عملیات آسفالت معابر و خیابان های شهر بجنورد در قالب بهسازی آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان و ارایه خدمات مطلوب انجام می شود.

معاون امور فنی وزیر بنایی شهرداری بجنورد با اشاره به محدودیت های مالی، گفت: خواسته به حق شهروندان از مسئولان و مدیریت شهری اصلاح وضع موجود است.

وی افزود: در این طرح بهسازی آسفالت به طور اساسی و لکه گیری با رعایت اصول فنی و زیر سازی لازم با کیفیت مطلوب انجام می شود.

حمیدی با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، اظهارکرد: با بررسی های انجام شده آسفالت معابر برخی و خی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی آسفالت در بجنورد نیاز است

5000 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی آسفالت در بجنورد نیاز است