مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:402020-10-20اقتصادي

تهرانی ها منتظر برق رایگان باشند


از ابتدای آبان ماه طرح برق امید اجرایی خواهد شد که بر اساس آن مشترکان برق پایتخت که الگوی مصرف برق را رعایت کنند، علاوه بر تخفیف در بهای برق مصرفی، - جی پلاس ، پس از آنکه شهریور امسال، پیشنهاد وزارت نیرو درخصوص طرح برق امید در هیئت دولت به تصویب رسید، دستورالعمل های آن نهایی شد و سرانجام این طرح از ابتدای آبان ماه به صورت رسمی کلید خواهد خورد.

ایسنا نوشت، رفتار مصرفی مشترکان در قرار گرفتن آنان در طرح برق امید موثر است هدف این طرح حمایت از مشترکانی است که در مصرف برق خود، به الگوهای طرح برق امید مخصوص مشترکان خانگی است و الگوهای آن نیز از عملکرد خود مردم در سال های گذشته استخراج شده و در این زمینه تخفیف 100 درصدی بهای برق در طرح برق امید برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده است.

همچنین با توجه به اینکه تعرفه های برق پلکانی است، حتی مشترکان پر مصرف نیز می توانند با رعایت نکات مدیریت مصرفی، از افزایش مصرف برق جلوگیری کرده و با ورود به طبقه خوش مصرف ها، بهای کمتری برای برق بپردازند.

مشترکانی هم که در محدوده خوش مصرفی هستند با انجام اقداماتی ساده می توانند مشمول طرح برق امید شوند.

حسین صبوری - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ - درباره اجرای این طرح در تهران گفت: از ابتدای آبان ماه و همزمان با برنامه کشوری، طرح برق امید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهرانی ها منتظر برق رایگان باشند

تهرانی ها منتظر برق رایگان باشند