مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-20اجتماعي

بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش های راهنمایی و رانندگی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اپلیکیشن شاد در خصوص بارگذاری محتواهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مقررات عبور و مرور، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اپلیکیشن شاد در خصوص بارگذاری محتواهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مقررات عبور و مرور، بیان کرد: اجرای تمامی طرح ها و برنامه های آموزشی در شبکه شاد، فراهم است.

محمد علی واقعی، امروز سه شنبه 29 مهرماه در دیدار با فرماندهان پلیس راه و راهور استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، از همیاری، مشارکت و تعامل پلیس راه و راهور استان در تأمین امنیت و سلامت جسم و روان دانش آموزان قدردانی و اظهار کرد: پلیس، نماد و نشانه امنیت برای مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه پلیس راه و راهور استان در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان، سر از پای نمی شناسد، تصریح کرد: مأمورین هوشمند پلیس راه و راهور خراسان جنوبی، برای پیشبرد اهداف متعالی کاهش آسیب های اجتماعی در عرصه های مختلف، به سمت بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته پلیسی، قدم برمی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اپلیکیشن شاد در خصوص بارگذاری محتواهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مقررات عبور و مرور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش های راهنمایی و رانندگی

بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد برای آموزش های راهنمایی و رانندگی