مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:202020-10-20اقتصادي

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مدیران برتر سال کشور انتخاب شد


در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مدیران برتر سال کشور انتخاب شد.

- در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مدیران برتر سال کشور انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، در این اجلاس سراسری که با حضور فرشید فرخ نژاد رییس هیات مدیره این بانک، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برخی مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران عامل برخی بانک ها و شرکت های خصوصی برگزار شد، سخنرانان، موضوعاتی همچون نقش مدیران در اقتصاد کشور، راهبری و مدیریت سازمان های اقتصادی، شایسته سالاری و جانشین پروری در سازمان ها و نهادهای اداری، تحقیق و آینده پژوهی، روش های نوین مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، ارائه الگوی حمایت از تولید داخلی در سال جهش تولید و بررسی فرصت ها و چالش های توسعه مدیریت در چشم انداز آینده صنعت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با هدف آگاهی و دستیابی به جدیدترین دستاوردها و یافته های علمی مدیریتی و با بهره گیری از همکاری دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مدیران برتر سال کشور انتخاب شد

مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مدیران برتر سال کشور انتخاب شد