مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-20سياسي

استیضاح روحانی منتفی شد


اگر الان استیضاح رییس جمهور را شروع کنیم، روند آن در حدود 2 ماه طول می کشد و به ماه دهم سال می رسیم، بعد از آن نیز معاون اول رییس جمهور به مدت 3 ماه رییس دولت می شود و بعد از هم به تعطیلات عید می رسیم و اندکی بعد نیز مهلت کارِ .

- عضو هیات رییسه مجلس یازدهم گفت: اگر الان استیضاح رییس جمهور را شروع کنیم، روند آن در حدود 2 ماه طول می کشد و به ماه دهم سال می رسیم، بعد از آن نیز معاون اول رییس جمهور به مدت 3 ماه رییس دولت می شود و بعد از هم به تعطیلات عید می رسیم و اندکی بعد نیز مهلت کارِ دولت تمام می شود و اگر نتیجه ای داشت انجام می شد؛ بنابراین ما در مجلس به این نتیجه رسیده ایم که استیضاح انجام نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس و نماینده مردم قم شب گذشته (دوشنبه) در برنامه تهران 20 که از شبکه پنجم سیما پخش می شد، اظهار کرد: مجلس با مصلحت اندیشی به دولت کمک می کند تا به راحتی به خرداد ماه سال آینده یعنی پایان مهلت خود قانونی برسد.

چراکه هدف مجلس کمک به دولت برای سهولت در ادامه کار خود است.

اکنون شرایط به گونه ای است که اگر مجلس یک یا دو وزیر دیگر از دولت را استیضاح کند دولت مستقر سقوط خواهد کرد و امکان این که وزرا و رییس جمهور را به راحتی استیضاح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح روحانی منتفی شد

استیضاح روحانی منتفی شد