مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 09:002020-10-20اقتصادي

بهاری ها در زمین های اجاره ای اسدآباد سیب زمینی می کارند!


مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد مطرح کرد: اکثریت زمین های اجاره ای غیربومی شهرستان اسدآباد را سیب زمینی کاران بهاری شامل می شوند.

- بهاری ها در زمین های اجاره ای اسدآباد سیب زمینی می کارند! ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد مطرح کرد: اکثریت زمین های اجاره ای غیربومی شهرستان اسدآباد را سیب زمینی کاران بهاری شامل می شوند.

سقراط بیرنگ در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز برداشت سیب زمینی پاییزه از اراضی کشاورزی این شهرستان اعلام کرد: با توجه به پرآب بر بودن کشت سیب زمینی برای مدیریت بهینه منابع آبی حدود 95 درصد از اراضی سیب زمینی شهرستان به سیستم آبیاری تحت فشار بارانی مجهز است.

وی سطح زیرکشت سیب زمینی امسال این شهرستان را 2600 هکتار اعلام کرد و افزود: براساس پیش بینی ها از سطح زیرکشت امسال سیب زمینی شهرستان 114 هزار تن محصول برداشت و تولید خواهد شد.

بیرنگ متوسط تولید سیب زمینی از هر هکتار کشت سیب زمینی شهرستان را 44 تن برشمرد و اظهار کرد: برداشت سیب زمینی از چند روز پیش در این شهرستان آغاز شده و 400 بهره بردار در این منطقه کشت سیب زمینی انجام داده اند.

وی مطرح کرد: بیشترین کشت سیب زمینی شهرستان با 1600 هکتار در منطقه چهاردولی کشت شده و بیشترین سیب زمینی کاران اسدآباد در این منطقه فعالیت دارند و حدود 800 هکتار از سیب زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاری ها در زمین های اجاره ای اسدآباد سیب زمینی می کارند!

بهاری ها در زمین های اجاره ای اسدآباد سیب زمینی می کارند!