مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-20اجتماعي

شروع آزادسازی رودخانه گنجنامه از ماه آینده


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان درباره آزادسازی حریم رودخانه گنجنامه، گفت: به دنبال آزادسازی سراسری رودخانه گنجنامه هستیم که برای این کار منتظر ارائه نتیجه مطالعات از سوی مشاور هستیم.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان درباره آزادسازی حریم رودخانه گنجنامه، گفت: به دنبال آزادسازی سراسری رودخانه گنجنامه هستیم که برای این کار منتظر ارائه نتیجه مطالعات از سوی مشاور هستیم.

منصور ستوده در گفت ‍وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه امسال بخشی از آزادسازی رودخانه گنجنامه از ماه آینده آغاز می شود، اظهار کرد: 350 کیلومتر از رودخانه های حوضه قره چای در حال مطالعه است که بخش عمده انجام شده و همچنان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رودخانه مانند جاده نیست که حریم ثابتی داشته باشد، تصریح کرد: معمولاً رودخانه ها براساس عمق، سرعت، عرض بستر و دبی سیلاب حریم های مشخصی دارند بر همین اساس برای تعیین حریم رودخانه گنجنامه مشاور گرفته شده که 350 کیلومتر از رودخانه های حوضه قره چای را مطالعه کند که بخشی مطالعه شده است.

ستوده افزود: مشاور بعد از نقشه برداری حد بستر و حریم رودخانه را به شرکت آب منطقه ای اعلام می کند و شرکت از طریق روزنامه ها اطلاع رسانی می کند تا هر کسی اعتراض داشت جمع آوری و بررسی شود و در نهایت با مشخص شدن ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع آزادسازی رودخانه گنجنامه از ماه آینده

شروع آزادسازی رودخانه گنجنامه از ماه آینده