مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:352020-10-20حوادث

حوادث رانندگی، سالانه جان 1000 کرمانی را می گیرد


در استان کرمان سالانه بیش از 1000 نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست می دهند.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس راهور استان کرمان گفت: در استان کرمان سالانه بیش از 1000 نفر جان خود را در حوادث رانندگی از دست می دهند.

سرهنگ یوسف نجفی ظهر امروز 29 مهرماه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: برای پیشگیری از حوادث رانندگی در سطح کشور و استان اقداماتی خوبی در معابر، جاده ها و خیابان ها صورت گرفته است.

وی وجود مجتمع های خدمات رفاهی در جاده ها را یکی از راهکارهای کاهش تصادفات در محورهای مواصلانی دانست و بیان کرد: حوادث ترافیکی یکی از دغدغه های جدی پلیس است.

متاسفانه سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند به طوری که در کل کشور سالانه حدود 18 هزار نفر در اثر حوادث ترافیکی کشته و حدود 100 هزار نفر مجروح می شوند.

رییس پلیس راهور استان کرمان افزود: در استان کرمان نیز سالانه بیش از 1000 نفر جان خود را در اثر حوادث رانندگی از دست می دهند و حدود 16 هزار نفر نیز مجروح می شوند و پلیس راهور همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن این آمار به کار می گیرد اما این مهم نیازمند مشارکت همه مردم است.

نجفی از اهمیت همکاری دستگاه های مرتبط در کاهش حوادث ترافیکی سخن گفت و افزود: برای کاهش تصادفات درون شهری نیاز به همکاری مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث رانندگی، سالانه جان 1000 کرمانی را می گیرد

حوادث رانندگی، سالانه جان 1000 کرمانی را می گیرد