مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-20سياسي

شهردار پلدختر عزل و سرپرست شهرداری منصوب شد


مصوبه شورای اسلامی این شهر مبنی بر عزل شهردار و تعیین سرپرست شهرداری دوم مهرماه جاری به کمیته انطباق فرمانداری پلدختر ارسال شد.

- غلامرضا نصیری امروز در گفت وگو با خبرنگارفارس در پلدختر، اظهار داشت: طبق قانون فرماندار پلدختر به عنوان رییس کمیته انطباق ملزم و موظف به ابلاغ رای این کمیته پس از 14 روز دریافت و بررسی مصوبه  شورا مبنی بر تایید و یا رد آن است.

وی افزود: مصوبه شورای اسلامی شهر پلدختر پنجم مهر ماه جاری در کمیته انطباق فرمانداری تایید شد ، اما فرماندار آن را پس از گذشت 2 هفته به شورای اسلامی ابلاغ نکرد.

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر گفت: فرماندار پلدختر در پاسخ به پیگیری ها و مراجعات متعدد و مکرر شورا  بر تایید امضا خود در کمیته انطباق مبنی بر تایید مصوبه این شورا مصر بود.

وی افزود: بنا به اظهارات فرماندار پلدختر، مقررشد تا پایان وقت اداری دیروز (دوشنبه) تایید مصوبه به شورای شهر ابلاغ شود که این کار صورت نگرفت و تماس های مکرر شورا با فرماندار پلدختر برای پیگیری موضوع  بی نتیجه ماند.

نصیری یادآور شد: بر اساس  آیین نامه اجرایی مصوبه سال 1396 ماده 90  قانون  شورا، چنانچه تا 2 هفته مصوبه شورا مبنی بر عزل شهردار مورد اعتراض کمیته انطباق قرار نگیرد، این مصوبه، لازم الاجرا  است، بنابر این  شهردارپلدختر ازسوی شورا  عزل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار پلدختر عزل و سرپرست شهرداری منصوب شد

شهردار پلدختر عزل و سرپرست شهرداری منصوب شد