مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-20ورزشي

راه اندازی نخستین اندیشکده سلامت و حرکات اصلاحی ورزشی کشور در اراک


رییس هیات همگانی اراک از راه اندازی دو کمیته سلامت و حرکت اصلاحی ورزشی به اسم اندیشکده سلامت و حرکات اصلاحی ورزشی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، هیأت همگانی اراک طی ماه های اخیر تغییر و تحولاتی خوبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات خوبی را در سطح اراک رقم زده است، هرچند این تغییر و تحولات با شیوع ویروس کرونا در سطح اراک اجرا شد، این پویش چه اهدافی و برنامه هایی را دنبال می کند؟ عسگری: پویش آماده باش طرحی است که از سوی فدراسیون همگانی اعلام شده و ما توانستیم با تهیه کلیپ های آموزشی در خصوص ورزش، طرح ورزش در خانه را طراحی کنیم تا جامعه بتوانند در خانه ورزش کنند تا از حالت استرس خارج شوند که در آنجا هم هیأت اراک رتبه اول را کسب کرد.

این پویش از اواخر اسفندماه آغاز شد که تا دهم مردادماه ادامه داشت.

فدراسیون همگانی با توجه به رسالتی که دارند در بحث پویش آماده باش طراحی خیلی خوبی داشت که محتوای آن در بحث کلیپ های آموزشی و فایل هایی بود که به صورت pdf تهیه می شد.

ما توانستیم در اجرای پویش آماده باش فعالانه شرکت کنیم و تنها هیأتی بودیم که این پویش را خوب اجرا کردیم بخصوص در زمینه ورزش در خانه کلیپ هایی برای ورزش کودکان و سالمندان تهیه کردیم و آنها را تحت پوشش قرار دادیم بخصوص ورزش در فضای باز و در خانه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین اندیشکده سلامت و حرکات اصلاحی ورزشی کشور در اراک

راه اندازی نخستین اندیشکده سلامت و حرکات اصلاحی ورزشی کشور در اراک