مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-20پزشكي

ضریب اشغال تخت در بیمارستان رازی 10 درصد است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر تجهیز بیمارستان رازی بر اساس سطح تعریف شده برای آن گفت: با توجه به عدم تمایل مردم برای مراجعه به این بیمارستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تماس هایی از طرف شهروندان ماهنشانی در مورد عملکرد ضعیف بیمارستان رازی ماهنشان با خبرگزاری فارس برقرار شد که در این تماس ها از عدم ارائه خدمات مناسب در آن گلایه می شد.

نبود متخصص، عدم ارائه خدمات مناسب، کمبود دارو و .

از جمله مشکلاتی است که بنا به شهروندان در بیمارستان رازی وجود دارد.

از این رو طی تماسی با مسؤولان دانشگاه در این باره سوال شد که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در این مورد صحبت کرد.

علیرضا آرمانی کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضریب اشغال بیمارستان رازی ماهنشان را 10 درصد اعلام و اظهار کرد: از قرار امکانات این بیمارستان مورد استفاده قرار نمی گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اشتغال متخصصان زن، رادیولوژی، داخلی، اطفال و بیهوشی در بیمارستان رازی ماهنشان اشاره و تصریح کرد: اورژانس این بیمارستان هم به تازگی به امکانات جدید تجهیز شده است.

وی با تاکید بر اینکه گویا گرایشی به استفاده از امکانات در هر سطحی در بیمارستان رازی وجود ندارد، افزود: به نظر بنا بر عادت موجود، تمایلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان رازی 10 درصد است

ضریب اشغال تخت در بیمارستان رازی 10 درصد است