مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:002020-10-20اقتصادي

چرا صادرکنندگان در بازارهای هدف حرفی برای گفتن ندارند؟


بسیاری از اقتصاددانان یکی از مهمترین راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را تولید کالای صادرات محور و امر صادرات اعلام کرده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی بسیاری از اقتصاددانان یکی از مهمترین راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را تولید کالای صادرات محور و امر صادرات اعلام کرده اند.

در این میان واحدهای تولیدی و صادرکنندگانی بودند که پا به عرصه فعالیت گذاشته و اقدام به پیدا کردن بازارهایی در کشور هدف کرده اند.

اما اگر در حال حاضر سری به آن ها زده شود، امر صادرات را تعطیل کرده اند و تعطیلی کار را تنها روش برای نجات از برخی از مشکلات عنوان می کنند.

در واقع آن ها معتقد هستند برخی از مصوبه ها و تصمیم گیری ها همچون تعهد ارزی سبب شده تا آن ها عملا نتوانند ادامه فعالیت دهند.

بازارهای صادراتی که با انحصاری کردن برخی از کالاها از بین می رود امین رجب پور یکی از صادرکنندگان خراسان شمالی که محصولات فولادی، ساختمانی و کشاورزی را صادر می کند، در گفت و گو با ایسنا، در ارتباط با مشکلات و سنگ های پیش پای صادرکنندگان گفت: یکی از مشکلات صادرکندگان انحصاری کردن برخی از کالاهای صادرات محور است.

وی افزود: دولت بخش نامه ای مبنی بر اینکه برخی از کالاها همچون محصولات فولادی فقط توسط خود تولیدکننده صادر شود، ارسال کرده که این امر به ضرر اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صادرکنندگان در بازارهای هدف حرفی برای گفتن ندارند؟

چرا صادرکنندگان در بازارهای هدف حرفی برای گفتن ندارند؟