مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-20اقتصادي

از افزایش حقوق تا پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان


در وعده های داده شده به بازنشستگان در رابطه با دریافتی آنها در سال جاری، بعد از اجرای طرح همسان سازی حقوق، پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت آنها نیز اجرایی شد.

- در وعده های داده شده به بازنشستگان در رابطه با دریافتی آنها در سال جاری، بعد از اجرای طرح همسان سازی حقوق، پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت آنها نیز اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال زمانی بود که به طور ویژه موضوع پرداختی به بازنشسته ها و مطالبات آنها در دستور کار قرار گرفت که البته از زمان تدوین بودجه 1399 تا سال جاری رایزنی ها و مذاکرات بسیاری بین دولت و سایر دستگاه های مربوطه و گاها با حضور نمایندگان بازنشستگان صورت گرفت.

در این مدت وعده داده شده بود تا از مهر ماه همسان سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت آنها از سال گذشته انجام شود.

اخیرا سازمان برنامه و بودجه در رابطه با پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعلام کرد که رقم 3458 میلیارد تومان بابت پرداخت مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان 1398 تخصیص داده شده است.

این در حالی است که در ماه های اخیر سازمان برنامه و بودجه به بازنشسته ها قول داده بود که تا مهر ماه پاداش پایان خدمت تمام آنها از سال گذشته را پرداخت کند که برای تامین منابع لازم جهت این پرداخت نیز به دستگاه ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش حقوق تا پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

از افزایش حقوق تا پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان