مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:352020-10-20بين الملل

دوترته: می توانید مرا به دلیل کشتارهای مربوط به قاچاق مواد مخدر حیس کنید


رییس جمهوری فیلیپین گفته، هیچ مشکلی ندارم که من را بابت بسیاری از کشتارهایی که در پی سرکوب های مقابله با قاچاق مواد مخدر صورت گرفته، مسئول بدانند و اعلام کرد که آماده روبرو شدن با اتهاماتی است که ممکن است به حبس بینجامد اگرچه اینها اتهامات جنایت علیه بشریت نیستند.

- رییس جمهوری فیلیپین گفته، "هیچ مشکلی ندارم که من را بابت بسیاری از کشتارهایی که در پی سرکوب های مقابله با قاچاق مواد مخدر صورت گرفته، مسئول بدانند" و اعلام کرد که آماده روبرو شدن با اتهاماتی است که ممکن است به حبس بینجامد اگرچه اینها اتهامات جنایت علیه بشریت نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنرانی تلویزیونی دوشنبه شب رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین در میان صریحترین اذعان های وی درباره این مساله است که بابت کمپین خونینی که پس از روی کار آمدنش در اواسط 2016 علیه قاچاقچیان و دلالان مواد مخدر به راه انداخت، احتمالا با جرایم کیفری روبرو می شود.

در جریان این کمپین، قریب به 6000 مظنون قاچاق مواد مخدر توسط پلیس کشته شدند اما گروه های حقوق بشری می گویند این تعداد شاید بیشتر از اینها باشد.

وی افزود: اگر این کشتارها اتفاق افتاده باشد، من می گویم کسی هستم که شما می توانید من را بابتش مسئول بدانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوترته: می توانید مرا به دلیل کشتارهای مربوط به قاچاق مواد مخدر حیس کنید

دوترته: می توانید مرا به دلیل کشتارهای مربوط به قاچاق مواد مخدر حیس کنید