مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-20سياسي

لزوم حفاظت از باور اعتقادی مردم در اوقاف/تعیین تکلیف اختلافات اوقافی


فرماندار شهرستان نور، با تاکید بر حفظ باور اعتقادی مردم به ویژه خیران واقف، گفت: شجاعت در حوزه وقف سبب رفع نگرانی ها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی شادمان صبح امروز در بازدید از اداره اوقاف این شهرستان و نشست صمیمی با رییس و کارکنان این اداره که به مناسبت دهه وقف انجام شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و دهه وقف اظهار کرد: وقف صدقه جاریه ای است که هرگز پایانی ندارد برخلاف حیات مادی ما که با اندک فاصله از یکدیگر از این دنیا می رویم، وقف همواره حیات دارد و زنده است.

وی افزود: مجموعه اوقاف به دلیل پیگیری امور وقف و نیات واقفان وظیفه سنگین و حساسی دارد، مردم شما را امانتدار وقف قرار دادند، اگرچه در زمان حیات اموال شان را وقف می کنند اما بیشتر آنها حیات ندارند، بنابراین امانتداری و عمل درست به نیات واقفان  سبب حفظ باور اعتقادی می شود.

    فرماندار شهرستان نور رفع برخی ابهامات موجود برای مردم را برای حفظ باور اعتقادی ضروری دانست و تصریح کرد: رفع ابهام نیاز به شجاعت دارد و شجاعت در حوزه وقف سبب رفع نگرانی ها می شود.

* تعیین تکلیف اختلافات اوقافی این مسؤول با قدردانی از تلاش های اوقاف برای حفظ امانتداری و اجرای نیات واقفان خاطرنشان کرد: تلاش مستمر اوقاف ستودنی است ولی باید برای مناطقی که مورد مناقشه و ادعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفاظت از باور اعتقادی مردم در اوقاف/تعیین تکلیف اختلافات اوقافی

لزوم حفاظت از باور اعتقادی مردم در اوقاف/تعیین تکلیف اختلافات اوقافی