مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-20اقتصادي

تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند ملایری


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از تهیه تبلت برای تعدادی از دانش آموزان نیازمند زیر پوشش با کمک نیکوکاران و خیران ملایری خبر داد.

-  تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه امسال جشن عاطفه ها همانند سال گذشته در مدارس برگزار نشد اظهار کرد: کمک های مردم نیکوکار و خیران به صورت غیرنقدی و نقدی از طریق مراکز نیکوکاری و تعداد محدود پایگاه های سطح شهر و به صرت الکترونیکی جمع آوری شد و این کمک ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در جشن عاطفه های امسال که با مشارکت و همکاری مراکز نیکوکاری در شهرستان برگزار شد حدود 44 میلیون تومان به صورت نقدی و حدود 200 میلیون تومان کالا و لوازم التحریر جمع ‍آوری شده است تصریح کرد: کالا و لوازم التحریر بین خانواده ها و دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به مجازی شدن مدارس و نیاز دانش آموزان به تبلت و گوشی هوشمند در شرایط کنونی اظهار کرد: در حال یکی از مهمترین نیاز دانش آموزان تبلت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از خانواده های زیر پوشش و نیازمند تبلت و گوشی هوشمند ندارند و در حال حاضر برنامه های درسی را یا از طریق تلویزیون و یا گوشی اقوام و آشنایان دنبال می کنند گفت: در این زمینه با جلسه ای که با آموزش و پرورش داشتیم مقرر شد که بتوانیم حدود 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند ملایری

تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند ملایری