مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-20پزشكي

«وقف» به کمک تأمین نیازهای درمانی خراسان جنوبی آمد


از محل موقوفات سلامت و درمان، یک دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه هولتر فشار خون به ارزش دو میلیارد و 260 میلیون ریال به بیمارستان های رازی و ولیعصر(عج) بیرجند اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز به مناسبت هفته وقف، حجت الاسلام پرویز بخشی پور مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ضمن دیدار محمد دهقانی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از محل موقوفات سلامت، یک دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه هولتر فشار خون به ارزش دو میلیارد و 260 میلیون ریال به بیمارستان های رازی و ولیعصر(عج) اهدا کرد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این آیین اظهار داشت: چند سالی است که نگاه خیرین متوجه حوزه سلامت شده و واقفین محترمی بودند که در این عرصه حضور داشتند و سنگ بنای خیری شدند.

  وقف در حوزه سلامت یک سرمایه گذاری است محمد دهقانی با بیان اینکه وقف و کار خیر در حوزه سلامت یک سرمایه گذاری است افزود: هر کدام از ما ممکن است هر لحظه به حوزه سلامت نیاز و از آن استفاده کنیم،بنابراین حوزه سلامت حوزه با اهمیتی است و ضرورت دارد همه به این حوزه توجه کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه با توجه به اقداماتی که در این سال ها در استان اتفاق افتاده، مشکل حادی در حوزه سلامت نداریم، اما در حوزه تجهیزات باز هم نیازمند نگاه ویژه خیرین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وقف» به کمک تأمین نیازهای درمانی خراسان جنوبی آمد

«وقف» به کمک تأمین نیازهای درمانی خراسان جنوبی آمد