مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-20اقتصادي

اشتباهی که برخی کرونایی ها خودسرانه انجام داده اند


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه دیر مراجعه کردن پس از مشاهده کردن علائم کرونا، به اطرافیان خود ظلم می کنیم، گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه دیر مراجعه کردن پس از مشاهده کردن علائم کرونا، به اطرافیان خود ظلم می کنیم، گفت: عملکرد بد ما باعث شده تعداد مبتلایان در روزهای اخیر افزایش پیدا کند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موج سوم با فاصله کم از موج دوم آغاز شده است و امروز تصمیم گیری ها و عملکرد ما باعث شد که شاهد این وضعیت باشیم.

وی افزود: در این شرایط، مدیریت خوبی صورت گرفت و در بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند به عنوان بیمارستان مرکز درمان کرونا چند بخش به بخش کرونا اضافه شده است.

این متخصص عفونی با بیان اینکه اکثر افراد زمانی مراجعه می کنند که بیماری بسیار پیشرفت کرده و مستقیم باید به آی سی یو بروند، تصریح کرد: در روزهای گذشته شمار مبتلایان به بیماری کرونا و افراد بستری در بیمارستان افزایش پیدا کرده و چندین برابر ماه های قبل شده است.

ضیایی با اشاره به اینکه شافرادی که به کرونا مبتلا می شوند متاسفانه بسیار دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند، تصریح کرد: یکی از معضلات کمبود نیروهای درمان و کمبود دارو با این روند افزایش مبتلایان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهی که برخی کرونایی ها خودسرانه انجام داده اند

اشتباهی که برخی کرونایی ها خودسرانه انجام داده اند