مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-20سياسي

صدور دستور یک ترور، تنها دستاورد سیاست خارجی ترامپ


ترامپ تقریبا در همه سخنرانی های انتخاباتی خود طی هفته های گذشته با ادبیاتی مشابه به ترور شهید سلیمانی به عنوان یک دستاورد برای دولت خود اشاره کرده است.

- دونالد ترامپ طی هفته‌های گذشته در همه سخنرانی‌های انتخاباتی خود با ادبیاتی مشابه صدور دستور ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی را به عنوان یک دستاورد برای دولت خود مطرح می‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، ترامپ صدور دستور ترور شهید سلیمانی و هیات همراهش در دی ماه سال گذشته در نزدیکی فرودگاه شهر بغداد را یک دستاورد برای دولت خود توصیف می‌کند و مدعی است او با این کار امنیت بیشتری برای شهروندان و نظامیان آمریکایی به همراه آورده است.

او به گونه‌ای در همه سخنرانی‌های خود به این موضوع به عنوان یکی از اندک دستاوردهای در عرصه سیاست خارجی خود اشاره می‌کند که گویی یک نوار ضبط شده در همه سخنرانی‌های انتخاباتی او تکرار می‌شود و حتی یک کلمه در جمله بندی‌های او جابجا نمی‌شود و نکته و حرف جدیدی مطرح نمی‌شود.

ترامپ تقریبا بدون هیچ تغییری با ادبیات و کلمات مشابه در همه سخنرانی‌های انتخاباتی خود در هفته‌های گذشته در چند جمله صدور دستور ترور شهید سلیمانی و خروج از برجام را به عنوان دستاورد برای دولت خود در عرصه سیاست خارجی مطرح می‌کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دستور یک ترور، تنها دستاورد سیاست خارجی ترامپ

صدور دستور یک ترور، تنها دستاورد سیاست خارجی ترامپ