مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20سياسي

ساخت 1500 مسکن ایثارگری در استان گیلان/تعیین مصادیق شهدای سلامت ابلاغ شد


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به ساخت هزار و 500 مسکن ایثارگری در استان گیلان گفت: در حوزه تأمین اشتغال برای جامعه ایثارگری با مشکلاتی مواجه هستیم که بر همین اساس دو هزار شغل در استان گیلان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مسؤولان استانی و کشوری با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید بیعت کردند.

ساخت 1500 مسکن ایثارگری در استان گیلان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر به هر استان یکی از برنامه های بنیاد شهید در کشور است، اظهار کرد: بنیاد شهید هر هفته به یک استان کشور سفر کرده و مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا را شنیده تا با دغدغه های آنان آشنا و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را اتخاذ کند.

سعید اوحدی یکی از اهداف سفر به استان گیلان را امضا سه تفاهم نامه با استانداری برشمرد و گفت: در این سفر سه تفاهم نامه با استانداری در حوزه مسکن ایثارگران، تأمین اشتغال و سازمان دهی گلزارهای شهدا به امضا خواهد رسید.

وی با اشاره به ساخت یک هزار و 500 مسکن ایثارگری در استان گیلان افزود: در کشور و استان گیلان در حوزه مسکن ایثارگری با دغدغه هایی مواجه بوده و بر همین اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 1500 مسکن ایثارگری در استان گیلان/تعیین مصادیق شهدای سلامت ابلاغ شد

ساخت 1500 مسکن ایثارگری در استان گیلان/تعیین مصادیق شهدای سلامت ابلاغ شد