مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-20اقتصادي

لزوم حساسیت مجلس به محل تامین بودجه لازم برای طرح پرداخت یارانه معیشتی جدید


دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: مجلس نسبت به محل تامین بودجه لازم برای طرح پرداخت یارانه معیشتی جدید به دهک های کم درآمد حساسیت داشته باشد.

- نادر مقدسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه و کاهش قیمت های جهانی نفت، اقتصاد ما را با تنگنا مواجه کرده است اما می توان علی رغم همه مشکلات موجود با مدیریتی خردمندانه و عالمانه، فشارها را کاهش داد.

وی با بیان اینکه طرح پرداخت یارانه معیشتی جدید به دهک های کم درآمد که در دستور کار مجلس قرار دارد می تواند بخشی از فشارهای اقتصادی وارد شده با خانوارها را کاهش دهد، ادامه داد: باید به شدت مواظب بود که این طرح به رشد نقدینگی و تورم منجر نشود و به گونه ای نباشد که ما پولی را به جیب مردم بریزیم اما دو برابر آن را از جیب دیگرشان بداریم، لذا مجلس باید نسبت به محل تامین بودجه لازم برای این طرح حساسیت داشته باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی موضوع عزل رییس جمهور و طرح استیضاح یا عدم کفایت سیاسی او را یک طرح خام و حاشیه ای دانست و گفت: این موضوع هیچ مشکلی را در حال حاضر حل نخواهد کرد و چه بسا بر مشکلات خواهد افزود و چشم انداز روشنی هم برای بعد از عزل رییس جمهور وجود ندارد و برخی مغرضان و رسانه های ضد انقلاب هم منتظر چنین اتفاقی هستند تا هجمه های رسانه ای خود را علیه انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حساسیت مجلس به محل تامین بودجه لازم برای طرح پرداخت یارانه معیشتی جدید

لزوم حساسیت مجلس به محل تامین بودجه لازم برای طرح پرداخت یارانه معیشتی جدید