مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:102020-10-20اقتصادي

فعالیت قارچ گونه وانت بارهای مهاجر به ساوه


رییس اتحادیه میوه، تره بار، گل، گیاه و آکواریوم ساوه گفت: فعالیت قارچ گونه وانت بارهای مهاجر، باعث تعطیلی و بیکاری تعدادی از وانت بارهای این شهر شده است که باید برای ساماندهی آن از سوی مسوولان مربوطه چاره ای اندیشیده شود.

-  سیدرضا ابطحی نصیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه هم اکنون 150 واحد صنفی دارای مجوز کسب زیر پوشش این اتحادیه در این شهرستان فعال است، اظهار کرد: در سال جاری برای 5 نفر در زمینه میوه و تره بار و گل فروشی  پروانه کسب صادر و برای 5 واحد صنفی جواز کسب تمدید شده است.

وی با اشاره به این که در این مدت 10 پروانه کسب با اعلام صاحبان واحدهای صنفی  ابطال شده است، اظهار کرد: در این مدت با انجام بازرسی های انجام شده 14 واحد صنفی تحت پوشش برای تمدید پروانه کسب و 98 واحد صنفی  برای پرداخت حق عضویت و 30 واحد صنفی نیز به دلیل عدم جواز کسب، اخطار داده شد.

رییس اتحادیه میوه، تره بار، گل، گیاه و آکواریوم ساوه  بیان کرد: در بازرسی های انجام شده، بیشترین تخلفات اعضای این اتحادیه، اغلب نداشتن اتیکت و گران فروشی است.

ابطحی با اشاره به این که حضور وانت بارهای سیار میوه فروش یکی از دغدغه های اصلی اعضای این صنف به شمار می رود، بیان کرد: متاسفانه حضور این وانت بارها، وضع کاسبی میوه فروش های دارای پروانه کسب را کساد می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قارچ گونه وانت بارهای مهاجر به ساوه

فعالیت قارچ گونه وانت بارهای مهاجر به ساوه