مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-20فرهنگي

برگزاری یک جشنواره فیلم با موضوع «عاشقانه های کرونایی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرشهاب رضویان تهیه کننده و کارگردان سینما درباره برگزاری جشنواره فیلم هیلاج گفت: فراخوان جشنواره فیلم هیلاج؛ - امیر شهاب رضویان از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه هیلاج؛ یک دقیقه یک پلان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرشهاب رضویان تهیه کننده و کارگردان سینما درباره برگزاری جشنواره فیلم هیلاج گفت: فراخوان جشنواره فیلم هیلاج؛ یک دقیقه یک پلان مدتی پیش منتشر شده است، این جشنواره با رویکرد عرضه و داوری فیلم ها در فضای مجازی و با موضوع من و ماسکم و عاشقانه های کرونایی برگزار می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این روز ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، نمی توان جشنواره های فیلم را به صورت فیزیکی برگزار کرد، ترجیح دادیم این جشنواره نیز به صورت آنلاین برگزار شود.

این کارگردان سینما تاکید کرد: آثاری که برای این جشنواره تولید می شوند، یک دقیقه ای و بدون محدودیت به صورت داستانی، تجربی و یا مستند هستند.

این فیلم ها می توانند با دوربین تلفن همراه و یا هر دوربین دیگری فیلمبرداری شوند.

وی تاکید کرد: براساس فراخوان، علاقه مندان تا 15 مهرماه فرصت داشتند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، اما به دلیل اینکه درگیر بیماری کرونا شده بودم هنوز نتوانستیم داوری های نهایی را انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک جشنواره فیلم با موضوع «عاشقانه های کرونایی»

برگزاری یک جشنواره فیلم با موضوع «عاشقانه های کرونایی»