مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:352020-10-20اجتماعي

فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی میدان آزادی سنندج آغاز می شود


فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی در میدان آزادی سنندج آغاز می شود نبود پایانه حمل و نقل عمومی در هسته مرکزی باعث شده بود که هر روز شاهد ترافیک سنگین در میدان آزادی بودیم.

- حشمت اله صیدی در گفت وگو باخبرنگار فارس اظهار کرد: امسال و پس از آغاز اجرای طرح پیاده راه فردوسی جلساتی با مسئولان آموزش و پرورش و همچنین اداره اوقاف مبنی بر تخریب بخشی از دیوار آموزش و پرورش ناحیه یک جهت اجرای تعریض خیابان های مولوی، فلسطین و پاسداران و همچنین احداث پایانه حمل و نقل عمومی برگزار شد.

وی افزود: پس از انجام مطالعات و توافقات صورت گرفته؛عملیات تعریض خیابانهای مولوی، فلسطین و پاسداران و احداث پایانه حمل و نقل عمومی در زمینی به مساحت 2هزار و 100 متر مربع آغاز شد.

وی اعلام کرد: برای اجرای عملیات تعریض خیابان های هسته مرکزی و احداث پایانه حمل و نقل عمومی عملیاتی نظیر تخریب کلی ساختمان ها با مصالح بنایی به متراژ یک هزار و 725 مترمربع، تخریب دیوارهای سنگی با ملات ماسه و سیمان به متراژ 200 مترمکعب و تخریب 100 مترمکعب بتن غیر مسلح انجام شده است.

صیدی افزود: تخریب سقف تیرچه و بلوک 116 مترمربع، برچیدن فرش کف موزاییکی پیاده رو به متراژ 964 مترمربع، برچیدن 482 متر طول جداول بتنی پیش ساخته، برچیدن 155 مترمربع اسکلت فلزی سایبان و متعلقات آن از دیگر عملیات عمرانی صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی میدان آزادی سنندج آغاز می شود

فعالیت پایانه حمل و نقل عمومی میدان آزادی سنندج آغاز می شود