مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-20اقتصادي

ورود جوراب های آنتی باکتریال ایرانی به بازار انگلستان


یکی از شرکت های فناور از ابتدای سال تاکنون موفق به صادرات جوراب های آنتی باکتریال دارای نخ حاوی نانو ذرات نقره به انگلستان شده است.

- یکی از شرکت های فناور از ابتدای سال تاکنون موفق به صادرات جوراب های آنتی باکتریال دارای نخ حاوی نانو ذرات نقره به انگلستان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیان الله فرهادی، مدیرعامل این شرکت تولیدی جوراب، با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای ایتالیا، روسیه، اوکراین و ترکمنستان، گفت: امسال نیز با وجود ویروس کرونا و محدودیت های صادراتی، در دو مرحله نزدیک به 8 هزار جفت جوراب نانو به انگستان صادر شد.

وی کیفیت بالای جوراب به دلیل استفاده از ماشین آلات به روز و نخ های نانو را از دلایل موفقیت صادراتی این شرکت دانست و اظهار کرد: در حال حاضر روزانه تقریبا 36 هزار جفت جوراب تولید و به بازار عرضه می شود.

وی خاطر نشان کرد: محصول تولیدی این شرکت جوراب ویسکوز- پلی آمید است که از نخ های پلی آمیدی حاوی نانو ذرات نقره در بافت آن استفاده شده است.

استفاده از نقره در تولید منسوجات، باعث پیشرفت در توسعه مراقبت های بهداشتی شده است و موجب کاهش بوی بدن شده و بایستی از ایجاد میکرو ارگانیسم های تولید شده در عرق جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جوراب های آنتی باکتریال ایرانی به بازار انگلستان

ورود جوراب های آنتی باکتریال ایرانی به بازار انگلستان