مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-20سياسي

وقف و رفع نیازهای کرونایی


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه امسال در راستای کمک به نیازهای اجتماعی، 32 میلیارد ریال کمک از محل موقوفات و خیبرین برای مقابله با کرونا هزینه شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه امسال در راستای کمک به نیازهای اجتماعی، 32 میلیارد ریال کمک از محل موقوفات و خیبرین برای مقابله با کرونا هزینه شده است.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفت وگو با ایسنا از توزیع 12 هزار بسته غذایی، توزیع 4 هزار بسته بهداشتی، توزیع 70 هزار ماسک و 60 هزار غذای گرم در شش ماهه امسال خبر داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: از محل موقوفات درمانی، یک دستگاه هولتر فشار برای بیمارستان رازی و یک دستگاه الکتروشوک با هزینه کرد 226 میلیون تومان برای بیمارستان ولی عصر(عج) اهدا شد.

بخشی پور از ثبت 26 وقف جدید به ارزش 34 میلیارد ریال در شش ماهه امسال گفت و ادامه داد: در آینده نزدیک با شارژ موقوفات، تأمین دیگر کالاهای درمانی نیز در استان انجام می شود.

وی با اشاره به توزیع 688 بسته تحصیلی و آموزشی از ابتدای سال تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند، اظهار کرد: در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در ابتدا 188 بسته تحصیلی بین دانش آموزان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف و رفع نیازهای کرونایی

وقف و رفع نیازهای کرونایی