مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-20اقتصادي

پویش جوانان برای درختکاری در روستای «باباخنجر»


روستای باباخنجر مستعد کاشت گیاهان دارویی است و جوانان این روستا برای بهره بردن از این فرصت خدادادی به صورت خودجوش با حمایت بخشدار و دست اندرکاران منابع طبیعی شهرستان کبودراهنگ پویش درختکاری برگزار کرده اند.

- ایسنا/همدان روستای باباخنجر مستعد کاشت گیاهان دارویی است و جوانان این روستا برای بهره بردن از این فرصت خدادادی به صورت خودجوش با حمایت بخشدار و دست اندرکاران منابع طبیعی شهرستان کبودراهنگ پویش درختکاری برگزار کرده اند.

روستای باباخنجر در دامنه کوهی به همین نام از توابع بخش شیرین سو در 30 کیلومتری شهر شیرین سو واقع در شهرستان کبودراهنگ، ظرفیت های بالقوه زیادی برای کاشت گیاهان دارویی و درختان مثمر دارد.

باباخنجر به علت داشتن منابع طبیعی بسیار گسترده، قنات های پرآب و خاک مرغوب مستعد کاشت گیاهان دارویی و درختان مثمر است که مردم به شکرانه نعمت هایی که خداوند متعال در این روستا قرار داده و برای بهره بردن از این ظرفیت ها با حمایت بخشدار منطقه و منابع طبیعی اقدام به ایجاد پنج هکتار بوستان کرده اند.

بخشدار بخش شیرین سو در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: جوانان تحصیلکرده روستای باباخنجر در یک اقدام خودجوش و کمک گرفتن از مدیران بخش، بوستان فاطمه الزهرا(س) را در این روستا ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش جوانان برای درختکاری در روستای «باباخنجر»

پویش جوانان برای درختکاری در روستای «باباخنجر»