مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 04:302020-10-20سياسي

مهلت ارسال مقاله به سومین همایش یادمان علامه طباطبایی تمدید شد


سومین همایش علامه طباطبایی با موضوع اندیشه های فقهی و حقوقی مفسر قرآن کریم علامه طباطبایی (ره) در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

- مهلت ارسال مقاله به سومین همایش "یادمان علامه طباطبایی" تمدید شد سومین همایش علامه طباطبایی با موضوع اندیشه های فقهی و حقوقی مفسر قرآن کریم علامه طباطبایی (ره) در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی، سومین همایش یادمان علامه طباطبایی را در 26 آبان ماه سال جاری برگزار می کند.

محورهای پیشنهادی آیات الاحکام/ نظام فقهی، فلسفه حقوق، مبانی حقوق اسلامی و حقوق غربی، رابطه متقابل فقه و حقوق، مطالعه تطبیقی مبانی فقهی و حقوقی علامه طباطبایی با آرای سایر اندیشمندان و نیز تبیین آرای فقهی و حقوقی علامه طباطبایی از جمله محورهای این همایش است و دبیرخانه همایش پذیرای چکیده های تفصیلی در موضوع اندیشه های فقهی و حقوقی علامه طباطبایی است.

استادان و پژوهشگران می توانند تا تاریخ 20 آبان ماه سال جاری نسبت به ارسال چکیده مقالات تفصیلی خود در موضوع اندیشه های فقهی و حقوقی علامه طباطبایی به نشانی الکتریک دبیرخانه این همایش yadman3@.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال مقاله به سومین همایش یادمان علامه طباطبایی تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به سومین همایش یادمان علامه طباطبایی تمدید شد