مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-19اجتماعي

اجرای طرح «کوچ» در مدارس گیلان


مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) با هدف افزایش فعالیت های بدنی، عادات غذایی مناسب و ارتقای سبک زندگی سالم از امروز در همه مدارس گیلان آغاز شد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) با هدف افزایش فعالیت های بدنی، عادات غذایی مناسب و ارتقای سبک زندگی سالم از امروز در همه مدارس گیلان آغاز شد.

محمد رحمتی در آیین افتتاحیه استانی طرح کوچ در یکی از مدارس رشت، درباره نحوه اجرای این طرح در حوزه سلامت اظهار کرد: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان در دو مرحله ابتدا از 26 مهر تا 15 آبان و همچنین از اول تا 15 اسفند سال جاری اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) در گیلان افزود: غربالگری و تعیین شاخص توده بدنی دانش آموزان در دو مرحله، جلب حمایت و همکاری تمامی ذینفعان به ویژه مدیران، معلمان، کارکنان، دانش آموزان و والدین، ایجاد تغییر رفتار و سبک زندگی دانش آموزان به سبک زندگی فعال و سالم، کمک به حفظ وضعیت دانش آموزان دارای وزن طبیعی و متناسب و کمک به بهبود وضعیت دانش آموزان لاغر و کم وزن از اهداف اجرای این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کوچ» در مدارس گیلان

اجرای طرح «کوچ» در مدارس گیلان