مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 20:002020-10-19بين الملل

ارتباطی بین لپ تاپ «هانتر بایدن» با روسیه وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مدیراطلاعات ملی آمریکا هرگونه ارتباط بین لپ تاپ پسر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا با روسیه را رد کرد.

- مدیر اطلاعات ملی آمریکا تایید کرد هیچگونه مدرکی دال بر ارتباط لپ تاپ پسر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 ایالات متحده با روسیه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مدیراطلاعات ملی آمریکا هرگونه ارتباط بین لپ تاپ پسر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات 2020 آمریکا با روسیه را رد کرد.

به نوشته روزنامه دیلی میل جان راتکلیف مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت که لپ تاپ هانتر بایدن ارتباطی به کارزار اطلاعاتی روسیه ندارد.

وی آدام شیف رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا را به سیاسی کردن اطلاعات متهم کرد و گفت: خنده دار است که برخی افرادی که بیشترین شکایت را از سیاسی بودن اطلاعات دارند، خود اطلاعات را سیاسی می کنند.

راتکلیف درباره ارتباط لپ تاپ هانتر بایدن با روسیه گفت: بگذارید به صراحت بگویم که جامعه اطلاعاتی چنین مطلبی را باور ندارد، زیرا هیچ اطلاعاتی در این مورد موجود نیست و ما هیچ اطلاعاتی با آدام شیف یا هیچ یک از اعضای کنگره در مورد اینکه لپ تاپ هانتر بایدن بخشی از کارزار اطلاعاتی روسیه است را به اشتراک نگذاشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباطی بین لپ تاپ «هانتر بایدن» با روسیه وجود ندارد

ارتباطی بین لپ تاپ «هانتر بایدن» با روسیه وجود ندارد