مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 19:002020-10-19اقتصادي

افزایش تبادلات اقتصادی با پاکستان اولویت اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: افزایش تبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی استان با کشور پاکستان در اولویت این اداره کل قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: افزایش تبادلات اقتصادی در پایانه های مرزی استان با کشور پاکستان در اولویت این اداره کل قرار دارد.

ایوب کرد در حاشیه سفر به کشور پاکستان به منظور شرکت در هشتمین اجلاس کمیته مشترک تجاری مرزی این استان با ایالت بلوچستان کشور پاکستان اظهارکرد: این استان با دارا بودن مرز خشکی و آبی با کشور پاکستان از موقعیت راهبردی و ترانزیتی ویژه ای برخوردار است که گسترش روابط تجاری و اقتصادی منفعت ملی و منطقه ای فراوانی برای هر دو کشور به همراه دارد.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور گسترش تبادلات اقتصادی فی ما بین، افزایش پذیرش تعداد کامیون های حامل کالاهای تجاری به تعداد قبل از شیوع ویروس کرونا از جمله موارد مورد تاکید این اداره کل در این اجلاس مهم مرزی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان فراهم شدن امکان تردد کامیون های ایرانی حامل اقلام فاسد شدنی به مقاصد تعیین شده در بارنامه در داخل کشور پاکستان، ایجاد امکانات رفاهی برای رانندگان در پارکینگ NLC با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تبادلات اقتصادی با پاکستان اولویت اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان

افزایش تبادلات اقتصادی با پاکستان اولویت اداره کل راهداری سیستان و بلوچستان